موسسه حقوقی عدالت نو
حمید رضا کاکاوند
حمید رضا کاکاوند

حمید رضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز 1)هجده سال سابقه وکالت2) ده سال انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات و تخصص در دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری3) کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی4)انجام دعاوی

ادامه

دسته بندی مطالب

مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی

لیست بهترین وکلای بانکی تهران

لیست بهترین وکلای بانکی تهران
فهرست مطالب

وکیل دعاوی بانکی

لیست بهترین وکلای بانکی تهران، وکیل دعاوی بانکی، بانک ها از مهم ترین موسسات مالی و خدماتی هستند که نقش بسزایی در چرخش پول و اوراق ارزشمند در جامعه دارند. در سراسر دنیا قوانینی در خصوص روابط بین بانک ها با اشخاص حقوقی و حقیقی در راستای دریافت خدمات مالی و پولی وجود دارد. در چندین سال اخیر نگاه ویژه ای نسبت به بانک ها و موسسات اعتباری برداشته شده است و همین موضوع باعث شروع طرح دعاوی متعدد علیه بانک ها شده و لزوم داشتن وکیل دعاوی بانکی با سابقه بالا ایجاد کرده است. موسسه حقوقی عدالت نو خدمات تخصصی در زمینه دعاوی بانکی را ارائه می دهد و می توانید از مشاوره با وکلای حاذق و باتجربه بهره مند شوید.

در ابتدا می توانیم مطرح کنیم که چرا در این خصوص به وکیل دعاوی بانکی نیازمند هستیم؟

از آن جایی که قوانین و مقررات و تصویب نامه های مختلف بانک مرکزی و شورای عالی پول و اعتبار پیچیدگی های زیادی دارد و ناآگاهی اشخاص نسبت به این قوانین ممکن است به ضررشان تمام شود نیاز است که در خصوص دعاوی بانکی با یک وکیل حاذق مشورت نمایید. ناآگاهی می تواند منجر به زیاده خواهی نابجای بانکها و دریافت جریمه های سنگین شود.

وکیل دعاوی بانکی فردیست با تجربه و مهارت که می تواند افراد را در دعاوی حقوقی و کیفری بانکی همراهی نماید. همواره باید توجه داشته باشید در موارد مربوط به دعاوی بانکی وکیل متخصص در دعاوی بانکی را انتخاب کنید که در خصوص آیین نامه ها، ضوابط، قوانین و مقررات بانک مرکزی، متخصص و با تجربه باشد.

 

لیست بهترین وکلای بانکی تهران | موسسه حقوقی عدالت نو 

حمید رضا کاکاوند

وکیل پایه یک دادگستری

حمید رضا کاکاوند
حمید رضا کاکاوند

حمید رضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز ۱)هجده سال سابقه وکالت ۲) ده سال انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات و تخصص در دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری ۳) کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی ۴)انجام دعاوی حقوقی به صورت گروهی در کلیه زمینه های حقوقی ، ثبتی ، کیفری ،خانوادگی ،ثبت احوال ،ثبت اسناد ، بیمه های کارگر و کارفرما ، اعم از خدمات درمانی و تامین اجتماعی و….

 

محمد امین نجفی

وکیل پایه یک دادگستری

محمد امین نجفی وکیل پایه یک دادگستری
محمد امین نجفی وکیل پایه یک دادگستری

 

 

محمد مومن زاده

عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

محمد مومن زاده عضو کانون وکلای دادگستری مرکز
محمد مومن زاده عضو کانون وکلای دادگستری مرکز
عضو کانون وکلای دادگستری مرکز کارشناس ارشد جزا و جرمشناسی حوزه فعالیت: وکالت در دادگاه انقلاب ،مواد مخدر،اصل ۴۹ قانون اساسی،دعاوی کیفری (کلاهبرداری،انتقال مال غیر،صدور چک بلا محل،.خیانت در امانت،سرقت،ضرب و جرح و …)

غزاله رحیمی فراهانی

وکیل پایه یک دادگستری

غزاله رحیمی فراهانی وکیل پایه یک دادگستری
غزاله رحیمی فراهانی وکیل پایه یک دادگستری

 

وکیل پایه یک دادگستری تحصیلات: کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه علوم و تحقیقات گیلان – ۱۳۹۳ کارشناسی حقوق قضایی دانشگاه آزاد ورامین – پیشوا ۱۳۸۷ سوابق شغلی: عضو کانون وکلای دادگستری از سال ۹۰ تا کنون – سابقه وکالت در دعاوی حقوقی و کیفری با موضوعات ارث ، ملکی ، جرایم پزشکی و ….. ، همکاری با موسسات حقوقی. – همکاری با بانک اقتصاد نوین به عنوان وکیل . توانایی و مهارت حرفه ای: – مسلط به زبان انگلیسی – آشنایی با زبان فرانسه در حد پایه – آشنایی به داوری اتاق تعاون و شیوه حل و فصل اختلافات در این مرجع

آتوسا جلیلی

وکیل پایه یک دادگستری

آتوسا جلیلی وکیل پایه یک دادگستری
آتوسا جلیلی
وکیل پایه یک دادگستری
وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز. فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی اصفهان.دارای پنج سال سابقه ی وکالت (وکالت در بیش از ۱۳۰ پرونده) مترجم متون حقوقی به زبان انگلیسی

سيد سپهر ميرحسيني

متخصص امور حقوقی

سيد سپهر ميرحسيني متخصص امور حقوقی
سيد سپهر ميرحسيني
متخصص امور حقوقی، لیست بهترین وکلای بانکی تهران

 

 

انواع دعاوی بانکی

بانک، نهادی اقتصادی است که نقش کلیدی در اقتصاد هر کشوری ایفا می کند. از جمله ی وظایف مهم بانک ها، ارائه خدمات اقتصادی و مالی به شهروندان، در راستای پیشرفت اقتصاد و کسب و کار است. اما همانگونه که قابل انتظار است گاهی در ارائه این خدمات از سوی بانک ها مشکلاتی به وجود می آید که منجر به دعاوی بانکی و ایجاد پرونده اقتصادی قانونی می شود. این نوع از دعاوی حقوقی بعضا می تواند بسیار پیچیده باشد در نتیجه هر فرد درگیر با دعوی بانکی برای پیشبرد درست پرونده، نیاز به یک وکیل متخصص در دعاوی بانکی خواهد داشت.

سایر مطالبی که پیشنهاد میکنیم :
11 نکته طلایی حقوقی قراردادهای بانکی

دعاوی املاک رهنی

دعاوی مربوط به دیرکرد اقساط وام

دعاوی ارزی

دعاوی بانکی مربوط به مطالبه اقساط وام از ضامن

دعوای استرداد اسناد ضمانت

دعوای ابطال شروط قراردادی

دعاوی بانکی مربوط به ابطال اجرائیه بانکی

شرایط عمومی و کلی ظهر نویسی

  • الزاماً باید امضا شده باشد  بنابراین جهت صحت ظهر نویسی اسناد تجاری مثل چک و سفته لازم است رضایت و امضای او پشت سند تجاری باشد. البته لزومی ندارد که امضا حتما در پشت سند باشد و ممکن است با یک برگه دیگر به سند تجاری ضمیمه شود.
  • ذکر کردن نام فردی که سند به او منتقل شده است الزامی نیست: بنابراین ممکن است ظهر نویسی به نام شخص دارنده یا به حواله کرد فرد باشد. همچنین ممکن است سفید امضا باشد؛ همچنین می ‌توان بدون ذکر نام منتقل ‌الیه و با ‌صرف امضا کردن پشت برات، چک و یا سفته انتقال پیدا کند. در این موارد دارنده مختار است در کنار امضای ظهر نویس اسم خود یا هر فرد دیگر را که می خواهد و قصد انتقال به او را دارد ذکر کند، یا بدون درج نام و بدون امضا بار دیگر آن سند را به فرد دیگر منتقل کند.
  • ذکر تاریخ الزامی نیست؛ذکر تاریخ در ظهر نویسی الزامی نیست ولی ذکر کردن تاریخ، علاوه بر اسناد تجاری، در تمام اسناد و تعهدات، این فایده را دارد که اهلیت طرفین در هنگام انعقاد قرارداد و انتقال را می توان تشخیص داد.

 

وظایف وکیل بانکی ، وکیل متخصص امور بانکی در مقابل موکل چیست؟

 به طور کلی مشاوره های دقیق و استاندارد کمک می کند تا موقعیت و مسئولیت وکیل به بهترین نحو دنبال شود از سوی دیگر وکیل تلاش خود را می کند تا بتواند اطلاعات کافی در مورد یک سری شرایط داشته باشد تا پیش روی قانونی پرونده به بهترین نحو صورت بگیرد.

از سوی دیگر بسیار مهم است که ادعاهای خسارت نیز ارزیابی شود. ادعای خسارت کمک می کند تا افراد بتوانند مسیر درست وکالت را طی کنند.

حل و فصل یک سری اختلافات نیز توسط وکیل حاذق صورت می گیرد و او به صورت آنلاین اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهد.

دقت کنید که عرضه داوری و دادخواست و همینطور پشتیبانی و میانجی گری از مواردی است که می بایست توسط وکیل صورت بگیرد و او وظیفه دارد تا این موارد را به شکل درست برطرف سازد.

وکیل متخصص امور بانکی  می تواند پیچیده ترین پرونده ها را به شکل کاملا اصولی پیش ببرد تا مشکلات کمتری پیش روی شما قرار بگیرد.

موضوع مهم دیگر که باید بدانید این است که وکیل متخصص امور بانکی   بتوانند در بسیاری از پروسه های حقوقی از بهترین شرایط استفاده کنند و این موضوع کمک می کند تا سطح عملکرد وکیل بهبود یابد.

وکیل متخصص دعاوی بانکی باید در انواع دعاوی که اشخاص حقیقی یا حقوقی علیه بانک مطرح می‌کنند نیز در محاکم قضایی و دادسرا حضور یافته و براساس قوانین مربوطه، از حقوق موکلین خود دفاع کند.

به عبارت دیگر، وکیل بانکی می‌تواند در دعاوی بانکی از سوی هر یک از طرفین منصوب شود.

وکیل متخصص امور بانکی و حقوقی درجمع آوری اطلاعات لازم و انجام امور حقوقی مرتبط با مناقصه و مزایده و تحلیل این اطلاعات با هدف دفاع از سازمان یا موکل در محاکم قضایی بهترین کمک و راه حل را ارئه خواهد داد. و البته  وکیل امور بانکی که از سوی بانک در محاکم قضایی (غیر قضایی) اقامه دعوی کرده و یا طرف دعاوی اشخاص علیه بانک می‌گردد، طبق قانون ضرورتاً باید پروانه وکالت داشته باشد یعنی اصطلاحاً وکیل دادگستری باشد.لیست بهترین وکلای بانکی تهران

سایر مطالبی که پیشنهاد میکنیم :
افزایش موفقیت با وکیل متخصص پولی و بانکی
  •  انجام امور حقوقی مربوط به مناقصه  ها و مزایده ها
  • رسیدگی به دعاوی مربوط به بدهکاران بانکی
  • برپایی دعوا علیه بانک ها
  • دعاوی مربوط به ضمانت نامه ها و دعاوی اسنادی
  • حضور در جلسات دادگاه و دادسرا
  • جمع آوری اطلاعات و شواهد و استفاده از آنها
  • دفاع از موکل خود در پرونده های بانکی
  • تنظیم قرارداد های بانکی بین موکل و بانک
لیست بهترین وکلای بانکی تهران
لیست بهترین وکلای بانکی تهران

دلیل مشاوره با وکیل در دعاوی امور بانکی

در انواع دعاوی مطرح شده در امور بانکی که به تفصیل شرح داده شد، حضور وکیل الزامی است. وکیل امور بانکی با قوانین و مقررات امور بانکی آشنا است و می تواند موکل را در مسیر مناسب راهنمایی کند.

در صورت عدم مراجعه موکل به وکیل ممکن است برای شخص، خسارت های جبران ناپذیری را به همراه آورد. از این جهت بهتر است در دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری در امور بانکی قبل از هر اقدامی از سوی موکل ، با یک وکیل دعاوی بانکی متخصص مشورت نماید.

پیشنهاد می‌شود اگر فردی با دعاوی بانکی روبه‌رو شد از همان ابتدا موضوع را با یک وکیل خبره در همین حوزه درمیان بگذارد. وکلا در برابر خدماتی که موکلین خود ارائه می‌دهند حق الوکاله مشخصی دریافت می‌کنند.

موسسه حقوقی عدالت نو با داشتن بیش از یک دهه سابقه کاری در بخش‌های مربوط به دعاوی بانکی، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین المللی و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد. موسسه حقوقی عدالت نو تلاش دارد تا زمان رسیدن به نتایج پرونده را با هزینه‌های مشخص برای موکلین تسهیل کند.لیست بهترین وکلای بانکی تهران

جستجوهای مرتبط
وکیل بانکی تهران
وکیل بانک صادرات
شرایط وکیل بانک شدن
وکیل بانکی دکتر مهری
وکیل خوب برای دعاوی بانکی
درآمد وکیل بانک
پرونده های بانکی

دریافت مشاوره از وکیل بانکی

 دریافت مشاوره قبل از امضای قرارداد های بانکی لازم است و از بسیاری موارد پیشگیری خواهد کرد.  همچنین در صورت بروز دعاوی و یا الزام به اقامه دعوا و طرح شکایت برای تنظیم شکایت نامه و یا تنظیم دادخواست لازم است تا با وکیل متخصص و مجرب مشاوره حضوری داشت. مشاوره برای افرادی که توانایی پرداخت حق الوکاله را ندارند گزینه مناسب خواهد بود و در صورتی که مسئله مطرح شده مهم و دارای مبلغ زیادی باشد حتما حضور و وکالت وکیل بانکی لازم و ضروری است.

 بدیهی است در صورتی که نیاز به جمع‌آوری اطلاعات و حضور در دادگاه جهت استیفای حقوق موکلین باشد، کانالهای ارتباطی شما و وکیل بانکی گسترش می‌یابد. این امر تا حدود زیادی بستگی به این دارد که طرف طرح دعوی بانکی شخصیتی حقیقی است یا حقوقی. 

مشاوره باوکیل متخصص امور بانکی قبل و بعد عقد قراردادهای بانکی

مشاوره با وکیل متخصص امور بانکی  پیش از انعقاد قرارداد بانکی، اشخاص با آگاهی از تعهدات بازپرداخت حقوق بانکی، بهتر می‌توانند تصمیم بگیرند و دچار ضرر و زیان‌های ناخواسته نخواهند شد. هدف اصلی این مشاوره عبارتست از آشنایی با انواع تعهدات و الزامات حقوقی و آشنایی با انواع تسهیلات و وام هایی که بانک در قالب قرارداهای مختلف عرضه می‌ کند.

مشاوره با وکیل متخصص امور بانکی پس از انعقاد قراردادهای بانکی عمدتاً مربوط به پیگیری و طرح دعاوی حل اختلاف است. اما  با مشاوره حقوقی مستمر پس از انعقاد قرارداد بانکی نیز می توان از انواع تخفیفات و الزامات حقوقی مربوط به آن آگاه شد که در ادامه روند باز پرداخت تسهیلات، قابل استفاده خواهد بود

سایر مطالبی که پیشنهاد میکنیم :
بهترین وکیل دعاوی بانکی در تهران
بهترین ویژگی‌های وکیل بانکی
بهترین ویژگی‌های وکیل بانکی

بهترین وکیل دعاوی بانکی در تهران

بهترین وکیل دعاوی بانکی در تهران
بهترین وکیل دعاوی بانکی در تهران

 

بهترین وکیل دعاوی بانکی در تهران، وکیلی است که قراردادی اصولی و قانونی و متناسب با منافع موکل تنظیم نماید که البته لازم است تا بر اساس آیین نامه ها و مقررات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار باشد. انعقاد قرارداد های عالی در زمینه مد نظر و در صورت لزوم دفاع از موکل به شیوه اصولی از ویژگی های بهترین وکیل بانکی است. بهترین وکیل بانکی فردی است که قرارداد های زیادی را در زمینه بانکی تنظیم کرده باشد و در دعاوی مختلف بانکی حضور پیدا کرده باشد. قوانین بانکی پیچیده و مقررات گسترده می باشد لازمه بهترین شدن در زمینه و حوزه حقوقی بانکی این است که وکیل متخصص به صورت مداوم اطلاعات خود را به روز نماید و از مصوبه های جدید بانک مرکزی همواره مطلع باشد. پس امور بانکی ورسیدگی به این امور و حل اختلافات و مشکلات و دعاوی بانکی، وکیل متخصصی را می طلبد که برای حل و فصل مشکلات و مسائل بانکی به شیوه تخصصی حضور به عمل آورد. معیار بهترین وکیل بانکی رزومه و سابقه کاری وی و سطح اطلاعات و مهارت وی در طی نمودن مراحل رسیدگی است پس با این وجود چنانچه افراد خواستار حضور بهترین وکیل بانکی در دعاوی بانکی باشند بایستی به این پارامتر ها توجه داشته باشند و آن را ملاک انتخاب قرار دهند.

جناب آقای حمید رضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز ،هجده سال سابقه وکالت ، ده سال انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات و تخصص در دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری ، کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی ،انجام دعاوی حقوقی به صورت گروهی در کلیه زمینه های حقوقی ، ثبتی ، کیفری ،خانوادگی ،ثبت احوال ،ثبت اسناد ، بیمه های کارگر و کارفرما ، اعم از خدمات درمانی و تامین اجتماعی و….، یکی از برترین وکلای بانکی متخصص در امور دعاوی بانکی در تهران میباشد که در تمام زمینه های دعاوی پولی و بانکی میتواند به شما کمک نماید.

عدالت نو | لیست بهترین وکلای بانکی تهران

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات موسسه حقوقی عدالت نو

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x