موسسه حقوقی عدالت نو
حمید رضا کاکاوند
حمید رضا کاکاوند

حمید رضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز 1)هجده سال سابقه وکالت2) ده سال انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات و تخصص در دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری3) کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی4)انجام دعاوی

ادامه

دسته بندی مطالب

مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی

پرسش و پاسخ مسائل حقوقی | مشاوره حقوقی رایگان

پرسش و پاسخ مسائل حقوقی
فهرست مطالب

کاربرگرامی موسسه حقوقی عدالت نو با توجه به افزایش هزینه های حقوقی به جهت کمک رسانی به هموطنان عزیزمان و پاسخ به سوالات حقوقی صفحه پرسش و پاسخ خود را طراحی نموده است.

مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان یکی از پرطرفدارترین و پر مخاطب ترین خدمات موسسه حقوقی عدالت نو است.این خدمت به صورت هی مختلف جهت دسترسی بهتر افراد زراحی و اجرا شده است.

  1. مشاوره حقوقی تلفنی (در ساعات  ۹ الی ۱۸)
  2. مشاوره حقوقی آنلاین رایگان (از طریق پرسش در انتهای مقاله)
  3. سامانه ارزیابی پرونده رایگان (برای ورود به سامانه ارزیابی پرونده کلیک کنید)
  4. مشاوره حقوقی حضوری

سیستم پاسخگویی موسسه حقوقی عدالت نو شما را به بهترین مشاوران حقوقی مرتبط می سازد و در صورت نیاز شما را به بهترین وکیل حوزه مربوطه و مورد سوال ارجاع می دهد.

مشاوره حقوقی رایگان در موسسه حقوقی عدالت نو باعث شده که این موسسه به عنوان بهترین موسسه در میان موکلین مورد توجه قرار گیرد.

مشاوره حقوقی رایگان
مشاوره حقوقی رایگان

خط پاسخگویی موسسه : ۰۲۱۴۴۰۰۰۲۹۷ (خط ویژه)

مشاوره حقوقی رایگان در چه زمینه هایی انجام می شود؟

۱- مشاوره حقوقی رایگان در زمینه مالی

۲- مشاوره حقوقی رایگان در زمینه خانواده

۳- مشاوره حقوقی رایگان در زمینه ملکی

۴- مشاوره حقوقی رایگان در زمینه کیفری

ویژگی های یک مشاوره حقوقی خوب

ویژگی های یک مشاور حقوقی خوب شامل مجموعه ای از صفات و مهارت ها هستند که به او کمک می کند به عنوان یک حقوقدان حرفه ای و کارآزموده عمل کند. در زیر، برخی از ویژگی های مهم یک مشاور حقوقی خوب آورده شده است:

  1. دانش و تخصص: یک مشاور حقوقی خوب باید دارای دانش و تخصص فنی قوی در زمینه قانون باشد. او باید با قوانین و مقررات مربوط به حوزه مورد نظر خود آشنا باشد و توانایی تفسیر و اعمال آنها را داشته باشد.
  2. تجربه: تجربه حرفه ای در زمینه حقوق اهمیت بسیاری دارد. یک مشاور حقوقی خوب باید تجربه کافی در ارائه مشاوره های حقوقی به موکلان داشته باشد و بتواند با چالش ها و مسائل پیچیده روبرو شود.
  3. تحلیل و استدلال قوی: یک مشاور حقوقی باید توانایی تحلیل مسائل حقوقی را داشته باشد و بتواند استدلال های قوی و منطقی ارائه کند. او باید قادر باشد مسائل را از طریق منطق حقوقی مورد بررسی قرار داده و بهترین راه حل را پیشنهاد دهد.
  4. ارتباطات عالی: یک مشاور حقوقی خوب باید توانایی ارتباط موثر را داشته باشد. او باید به خوبی بتواند با موکلان خود ارتباط برقرار کند، به درستی شنوایی کند و بتواند اطلاعات را به شیوه ای روشن و قابل درک برای موکلان ارائه دهد.
  5. حساسیت به مشتری: یک مشاور حقوقی خوب باید بسیار حساس به نیازها و مشکلات مشتریان خود باشد. او باید توانایی گوش دادن به موکلان خود را داشته باشد و بتواند برای حل مشکلات آنها اقدام کند.
  6. قدرت تفاوت گذاری: در عرصه حقوق، رقابت بسیار زیاد است و برخی از موضوعات قانونی دارای چندین راه حل ممکن هستند. یک مشاور حقوقی خوب باید توانایی تفکر خلاقانه و توانایی پیدا کردن راه حل های جدید و متفاوت را داشته باشد.
  7. اخلاق حرفه ای: یک مشاور حقوقی خوب باید به اخلاق حرفه ای پایبند باشد و از رفتارهای غیرحرفه ای خودداری کند. او باید از حفظ رازهای مشتریان، رعایت موضوعات حساس و احترام به حقوق و منافع مشتریان پرهیز کند.
  8. مهارت های ارتباطی: یک مشاور حقوقی باید توانایی ارائه مفاهیم حقوقی پیچیده را به زبان ساده و قابل درک برای موکلان داشته باشد. او باید بتواند در مکاتبات رسمی، مذاکرات و ارائه های قضایی به طور کارآمد و مؤثر ارتباط برقرار کند.
  9. حل مسئله: یک مشاور حقوقی خوب باید توانایی حل مسائل را داشته باشد. او باید بتواند مسائل پیچیده را تجزیه و تحلیل کند، موارد قانونی را بررسی کند و بهترین راه حل ها را پیشنهاد دهد.
  10. به روز بودن: حقوق یک زمینه پویا است که همیشه در حال تغییر است. یک مشاور حقوقی خوب باید به روز با تغییرات قوانین و مقررات حقوقی باشد و توانایی داشته باشد اطلاعات خود را به روز نگه دارد.

در کل، یک مشاور حقوقی خوب باید دارای دانش فنی، تجربه، مهارت های ارتباطی قوی، قدرت تفکر خلاقانه و اخلاق حرفه ای باشد. او باید توانایی ارائه مشاوره حقوقی به موقع و بهترین راه حل ها را در نظر بگیرد و به مشتریان خود کمک کند تا بهترین تصمیمات حقوقی را بگیرند.خوشبختانه موسه حقوقی عدالت نو با توجه به سابقه و تعدد پرونده های حقوقی بهترین گزینه برای پرسش سوالات حقوقی شما میتواند باشد.

مشاوره حقوقی برای شهرستانی ها

موسسه حقوقی عدالت نو در راستای مسئولیت اجتماعی و همچنین گسترش عدالت حقوقی در سراسر کشور، مشاوره حقوقی برای شهرستانی ها نیز ارائه می دهد.

افرادی که ساکن شهر تهران نیستند؛ میتوانند از ۲ طریق با موسسه در ارتباط باشند.این افراد با تماس با موسسه سوالات خود را از کارشناسان پرسیده و مشاوره حقوقی رایگان دریافت می کنند.در صورتی که لزوم به ارتباط با وکیل متخصص باشد، کارشناس شما را به وکیل مربوطه ارجاع می دهد. و اما راه دیگر مطرح کردن پرسش حقوقی خود در قسمت نظرات این مقاله است که کارشناسان با دقت کامل سوالات شمارا پاسخ می دهند و در سریعترین زمان ممکن به جواب خودمی رسید.

 

شما میتوانید سوالات خود را در بخش دیدگاه ها از ما بپرسید…

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

9 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

با سلام
تو قرارداد رسمی که تو دفترخانه ثبت شده،قید شده طبقه دوم سهم سازنده تک واحدی خواهد بود،ولی ایشان با وکالت کاری که از مالک داشته ،اقدام به اخذ پروانه ساخت از شهرداری کرده،با این تفاوت که طبقه دو واحدی هست. با صحبتهایی که شد سازنده درخواست اصلاح پروانه کرده ولی کامل دنبال کاراش نرفته،ما میخاییم دستور موقت بگیریم مبنی بر اصلاح کامل پروانه و بعد شروع به ادامه ساخت. ایا امکانش هست و نتیجه میده و چه اقدامی باید انجام داد . متشکرم

ناصر موسوی

سلام وقت بخیر،من میخام در یک شرکت با مسئولیت محدود قرارداد سرمایه گذاری مضاربه ای ببندم،شرکت در قبال اصل سرمایه و سودش ضمانت نامه تعهد پرداخت بی قید و شرط بانک تجارت بده،میخاستم بدونم تا چه حدی این ضمانت نامه قابل قبول هستش و اینکه اگه شرکت نتونه به تعهداتش عمل کنه بر هر دلیلی،ایا بانک پاسخ گو خواهد بود و جبران خواهد کرد،
ممنون از زحماتتون

محسنی

در مورد حق کشت و زرع میشه توضیح بدید؟
ممنون از سایت خوبتون

فاطمه سلیمی

در چه حالتی دادگاه به پرونده رابطه نامشروع رسیدگی میکنه؟

آخرین مقالات موسسه حقوقی عدالت نو

9
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x