موسسه حقوقی عدالت نو
حمید رضا کاکاوند
حمید رضا کاکاوند

حمید رضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز 1)هجده سال سابقه وکالت2) ده سال انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات و تخصص در دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری3) کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی4)انجام دعاوی

ادامه

دسته بندی مطالب

مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی

۵۲ هزار داوطلب در انتظار اعلام نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۱

۵۲ هزار داوطلب در انتظار اعلام نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۱
فهرست مطالب

۵۲ هزار داوطلب در انتظار اعلام نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۱

۵۲ هزار داوطلب در انتظار اعلام نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۱، با گذشت دو هفته از موعد اعلام نتایج آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۱، همچنان ۵۲ هزار داوطلب این آزمون منتظر دریافت کارنامه خود هستند.

به گزارش اختبار، آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۱ روز ۲۵ آذر با شرکت بیش از ۲۵ هزار داوطلب مرد و بیش از ۲۶ هزار داوطلب زن برگزار شد.

در اظهارنظر اولیه،‌ معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش خبر از اعلام نتایج در اواخر دی‌ماه داد اما چندی بعد خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران تاریخ ۵ بهمن را به عنوان زمان نهایی اعلام نتایج بیان کرد.

بااینحال این نتایج در روز ۵ بهمن اعلام نشد و خندانی در اظهارنظر دیگری گفت: «تاریخ ۵ بهمن، تاریخ قطعی برای اعلام نتایج آزمون نبود و سازمان سنجش اوایل بهمن را برای این کار اعلام کرده بود که گویا به دلایل مختلفی از جمله ترافیک کار در سازمان سنجش، هنوز انجام نشده است.»

مقالات پیشنهادی :

اصلاح آیین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی

آیین نامه جدید لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری

بهترین ویژگی‌های وکیل بانکی

بهترین وکیل دعاوی بانکی در تهران

وکیل دعاوی بانکی |عدالت نو

وکیل بانک

در همین حال هیچ توضیح جدیدی از سوی مسئولان امر ارائه نشده و تماس‌های چندروزه خبرنگار اختبار نیز برای کسب خبری در این رابطه بی‌پاسخ مانده است.

نکته قابل تامل اینکه نتایج آزمون تاسیس دفاتر خدمات قضایی که یک روز قبل از آزمون سردفتری برگزار شد، روز ۱۲ بهمن اعلام شده و همین موضوع انتظار داوطلبان برای انتشار نتایج آزمون سردفتری را تشدید کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
سایر مطالبی که پیشنهاد میکنیم :
آیا می دانید که برای مطالبه ارش ( ما به‌التفاوت صحیح و معیوب )بر خلاف حق فسخ در خیار عیب فوریت لازم نیست ؟
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات موسسه حقوقی عدالت نو

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x