موسسه حقوقی عدالت نو
حمید رضا کاکاوند
حمید رضا کاکاوند

حمید رضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز 1)هجده سال سابقه وکالت2) ده سال انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات و تخصص در دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری3) کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی4)انجام دعاوی

ادامه

دسته بندی مطالب

مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی

وکیل بانکی متخصص در دعاوی علیه بانکها

وکیل بانکی متخصص در دعاوی علیه بانکها
فهرست مطالب

وکیل بانکی متخصص در دعاوی علیه بانکها

 

وکیل دعاوی بانکی، بانک ها از مهم ترین موسسات مالی و خدماتی هستند که نقش بسزایی در چرخش پول و اوراق ارزشمند در جامعه دارند. در سراسر دنیا قوانینی در خصوص روابط بین بانک ها با اشخاص حقوقی و حقیقی در راستای دریافت خدمات مالی و پولی وجود دارد. در چندین سال اخیر نگاه ویژه ای نسبت به بانک ها و موسسات اعتباری برداشته شده است و همین موضوع باعث شروع طرح دعاوی متعدد علیه بانک ها شده و لزوم داشتن وکیل دعاوی بانکی با سابقه بالا ایجاد کرده است. موسسه حقوقی عدالت نو خدمات تخصصی در زمینه دعاوی بانکی را ارائه می دهد و می توانید از مشاوره با وکلای حاذق و باتجربه بهره مند شوید.

در ابتدا می توانیم مطرح کنیم که چرا در این خصوص به وکیل دعاوی بانکی نیازمند هستیم؟

از آن جایی که قوانین و مقررات و تصویب نامه های مختلف بانک مرکزی و شورای عالی پول و اعتبار پیچیدگی های زیادی دارد و ناآگاهی اشخاص نسبت به این قوانین ممکن است به ضررشان تمام شود نیاز است که در خصوص دعاوی بانکی با یک وکیل حاذق مشورت نمایید. ناآگاهی می تواند منجر به زیاده خواهی نابجای بانکها و دریافت جریمه های سنگین شود.

وکیل دعاوی بانکی فردیست با تجربه و مهارت که می تواند افراد را در دعاوی حقوقی و کیفری بانکی همراهی نماید. همواره باید توجه داشته باشید در موارد مربوط به دعاوی بانکی وکیل متخصص در دعاوی بانکی را انتخاب کنید که در خصوص آیین نامه ها، ضوابط، قوانین و مقررات بانک مرکزی، متخصص و با تجربه باشد.

سایر مطالبی که پیشنهاد میکنیم :
سپردن سفته | نکات و چگونگی سپردن سفته به کارفرما

 

لیست بهترین وکلای بانکی تهران | موسسه حقوقی عدالت نو 

حمید رضا کاکاوند

وکیل پایه یک دادگستری

حمید رضا کاکاوند
حمید رضا کاکاوند

حمید رضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز ۱)هجده سال سابقه وکالت ۲) ده سال انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات و تخصص در دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری ۳) کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی ۴)انجام دعاوی حقوقی به صورت گروهی در کلیه زمینه های حقوقی ، ثبتی ، کیفری ،خانوادگی ،ثبت احوال ،ثبت اسناد ، بیمه های کارگر و کارفرما ، اعم از خدمات درمانی و تامین اجتماعی و….

 

محمد امین نجفی

وکیل پایه یک دادگستری

محمد امین نجفی وکیل پایه یک دادگستری
محمد امین نجفی وکیل پایه یک دادگستری

 

 

محمد مومن زاده

عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

محمد مومن زاده عضو کانون وکلای دادگستری مرکز
محمد مومن زاده عضو کانون وکلای دادگستری مرکز
عضو کانون وکلای دادگستری مرکز کارشناس ارشد جزا و جرمشناسی حوزه فعالیت: وکالت در دادگاه انقلاب ،مواد مخدر،اصل ۴۹ قانون اساسی،دعاوی کیفری (کلاهبرداری،انتقال مال غیر،صدور چک بلا محل،.خیانت در امانت،سرقت،ضرب و جرح و …)

غزاله رحیمی فراهانی

وکیل پایه یک دادگستری

غزاله رحیمی فراهانی وکیل پایه یک دادگستری
غزاله رحیمی فراهانی وکیل پایه یک دادگستری

 

وکیل پایه یک دادگستری تحصیلات: کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه علوم و تحقیقات گیلان – ۱۳۹۳ کارشناسی حقوق قضایی دانشگاه آزاد ورامین – پیشوا ۱۳۸۷ سوابق شغلی: عضو کانون وکلای دادگستری از سال ۹۰ تا کنون – سابقه وکالت در دعاوی حقوقی و کیفری با موضوعات ارث ، ملکی ، جرایم پزشکی و ….. ، همکاری با موسسات حقوقی. – همکاری با بانک اقتصاد نوین به عنوان وکیل . توانایی و مهارت حرفه ای: – مسلط به زبان انگلیسی – آشنایی با زبان فرانسه در حد پایه – آشنایی به داوری اتاق تعاون و شیوه حل و فصل اختلافات در این مرجع

آتوسا جلیلی

وکیل پایه یک دادگستری

آتوسا جلیلی وکیل پایه یک دادگستری
آتوسا جلیلی
وکیل پایه یک دادگستری
وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز. فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی اصفهان.دارای پنج سال سابقه ی وکالت (وکالت در بیش از ۱۳۰ پرونده) مترجم متون حقوقی به زبان انگلیسی

سيد سپهر ميرحسيني

متخصص امور حقوقی

سيد سپهر ميرحسيني متخصص امور حقوقی
سيد سپهر ميرحسيني
متخصص امور حقوقی، لیست بهترین وکلای بانکی تهران

 

سایر مطالبی که پیشنهاد میکنیم :
مشکلات اجاره رحم

اهم منابع قانونی مورد استفاده توسط وکیل بانکی

منابع حقوقی بانکی یا مهم ترین منابعی که وکیل بانکی می تواند به آنها مراجعه و استناد نماید، عبارتند از:

  • قوانین مربوط به امور بانکی از جمله قانون عملیات بانکی بدون ربا، قانون تجارت، برخی مواد قانون مدنی، قانون صدور چک، قانون آئین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی و …
  • آئین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل ها از جمله آئین نامه قانون عملیات بانکی بدون ربا، بخشنامه های بانک مرکزی، دستورالعمل های شورای پول و اعتبار و …
  • منابع فقهی و شرعی از جمله بطلان معاملات ربوی؛ شورای پول و اعتبار در راستای اجرای قواعد فقهی در قراردادهای بانکی اقدام به صدور دستور العمل های اجرایی برای قراردادهای بانکی نموده است برای نمونه می توان به دستور العمل اجرایی قرارداد مضاربه، دستور العمل اجرایی قرارداد جعاله، دستور العمل اجرایی قرارداد اجاره به شرط تملیک، دستور العمل اجرایی قرارداد مشارکت مدنی و … اشاره کرد.
  • رویه و عرف حاکم بر مناسبات بانکی.

مقالات پیشنهادی :

اصلاح آیین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی

آیین نامه جدید لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری

بهترین ویژگی‌های وکیل بانکی

بهترین وکیل دعاوی بانکی در تهران

وکیل دعاوی بانکی |عدالت نو

وکیل بانک

دعاوی مطروحه در حقوق بانکی

یکی از مهم ترین دعاوی در حوزه حقوق بانکی، دعوای راجع به ابطال قراردادهای بانکی است؛ از جمله ابطال قرارداد اجاره به شرط تملیک، ابطال قرارداد فروش اقساطی، ابطال قرارداد مشارکت مدنی و ابطال قرارداد مضاربه. در برخی موارد نیز وکیل بانکی، ابطال شرط ضمن عقد در قراردادهای بانکی را از دادگاه تقاضا می کند.

سایر مطالبی که پیشنهاد میکنیم :
ثبت علامت تجاری | ثبت علامت تجاری چه فوایدی دارد | مراحل ثبت برند و علامت تجاری

لازم به ذکر است برخی جهات به طور کلی سبب ابطال قراردادهای بانکی می شوند که آنها را جهات عمومی ابطال قراردادهای بانکی مینامند. جهات عمومی ابطال قرارداد اصولا از مقررات قانون مدنی و قواعد فقهی و شرعی حاکم بر قراردادهای بانکی نشات میگیرند. در عین حال هر یک از قراردادهای بانکی ممکن است به جهات خاصی نیز ابطال شود.

وکیل بانکی متخصص در دعاوی علیه بانکها

سایر دعاوی پر تکرار در حقوق بانکی به شرح ذیل است:

  • ابطال سند رهنی
  • ابطال سند انتقال اجرایی
  • الزام به فک رهن
  • شکایت از عملیات اجرایی ثبت
  • ابطال مزایده ثبتی و …

وکیل بانکی متخصص در دعاوی علیه بانکها | عدالت نو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات موسسه حقوقی عدالت نو

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x