موسسه حقوقی عدالت نو
حمید رضا کاکاوند
حمید رضا کاکاوند

حمید رضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز 1)هجده سال سابقه وکالت2) ده سال انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات و تخصص در دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری3) کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی4)انجام دعاوی

ادامه

دسته بندی مطالب

مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی

وکیل بانکی در شرق تهران

وکیل بانکی در شرق تهران
فهرست مطالب

وکیل بانکی در شرق تهران

وکیل بانکی در شرق تهران، امروزه ضرورت همکاری و مراوده افراد، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف با بانک‌ها و همچنین وجود قوانین پیچیده و بخش نامه‌های طولانی مربوط به امور بانکی باعث شده تا نیاز افراد به وکیل بانکی در تهران بیشتر شود. یک وکیل دعاوی بانکی وظیفه رسیدگی به اموری مثل جرائم تخصصی پولی و بانکی و مشکلات مربوط به این زمینه را بر عهده دارد.
در واقع می‌توان این گونه گفت که وکیل بانکی کسی است که برای اشخاص حقیقی (افراد ساده) و حقوقی (شرکت‌ها و سازمان‌ها) در زمینه امور قضایی و غیر قضایی بانکی و رسیدگی به آن‌ها فعالیت می‌کند. تمام امور حقوقی و بانکی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف بر عهده وکیل متخصص در این زمینه خواهد بود.

وکیل بانکی در غرب تهران ،با توجه به اینکه امروزه افراد به وفور از انواع تسهیلات و ضمانت نامه های بانکی، اعتبارات اسنادی و وام های مختلف استفاده می نمایند و در ازای تضمین بازپرداخت این تسهیلات ، املاک خود را در رهن بانک ها قرار می دهند، یکی از شایع ترین عقودی که بانک ها با مشتریان خود منعقد می نمایند عقد رهن می باشد. اشخاص ثالث نیز می توانند املاک خود را در ازای بدهی شخص دیگر، در رهن گذارند.

از طرفی با توجه به کثرت درخواست های دریافت وام و عدم تعادل در عرضه و تقاضا ، در نتیجه کمبود منابع لازم، بانک ها شروط بسیار زیاد و محدود کننده ای که عموما به صورت یکطرفه تنظیم گردیده، به مشتریان خود تحمیل می نمایند و ضمانت اجراها و جرایم دیر کرد متعدد و سنگینی را در نظر می گیرند که در صورت عدم بازپرداخت تسهیلات یا تاخیر در آن بر عهده مشتریان قرار گرفته و بانک ها طی تشریفات ثبتی، حق خواهند داشت املاک در رهن را به فروش رسانده و مطالبات خود به همراه کلیه اضافات را از وجوه حاصل از فروش املاک و یا با تملک همان املاک وصول نمایند.

در این رابطه چنانچه اجراییه به اشتباه و با مبانی ناصحیح صادر شده باشد می توان اجرائیه های مزبور را ابطال نمود و نیز دستور موقت مبنی بر توقف عملیات اجرائی را از دادگاه درخواست کرد، حتی اگر عملیات اجرایی به پایان رسیده و املاک به فروش رفته باشد می توان در صورت وجود شرایط قانونی، مزایده برگزار شده را ابطال کرد.

وکیل بانکی، بهترین وکیل بانکی در شرق تهران ؟

وکیل بانکی کسی است که به تمام انواع دعاوی بانکی مسلط بوده و تجربه کافی برای دفاع از پرونده های قضایی مروبطه را در محاکم قضایی دارد. فراموش نکنید که دعاوی بانکی از تخصصی ترین دعاوی قضایی بوده و وکیل بانکی می بایست تخصص ویژه در این حوزه داشته باشد.

یکی از ویژگی های وکیل انتخابی این است که وی می بایست اطلاعات کاملی در خصوص قوانین و آیین نامه های بانکی و سیاست های نظارتی بانک مرکزی داشته باشد.

وظایف وکیل بانکی چیست؟ وکیل بانکی در شرق تهران

استفاده از وکیل بانکی بهترین گزینه برای حل مشکلات دعاوی بانکی است. در دنیای کنونی افزایش دعاوی مربوط به امور بانکی سبب پررنگ شدن نقش وکیل متخصص امور بانکی در پرونده های مربوطه شده است. قوانین و مقررات بانکی پیچیده می باشد و برای به نتیجه رسیدن در دعاوی بانکی در مراجع قضایی استفاده از وکیل متخصص امور بانکی که به تمام قوانین ومقررات پولی، بانکی تسلط داشته باشد امری ضروری است. نقش وکیل بانکی، امروزه  دردریافتها و پرداختها و مبادلات پولی و ارزی که به بانکها سپرده شده است مشخص است با توجه به حجم مبادلات پولی یک طرف مبادلات، اشخاص معمولی هستند که در خصوص مصوبات قانونی، آیین نامه های بانک مرکزی و سایر شرایط قراردادها اطلاعات جامع و کافی ندارند و دچار مشکلات زیادی میشوند. از این رو استفاده از وکیل بانکی در قراردادهای بانکی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وکیل بانکی تسلط کامل بر قوانین و آیین نامه های بانک مرکزی دارد. اگر اشخاص حقوقی و حقیقی قبل از هر اقدام در مورد مسائل بانکی با وکیل بانکی مشورت کنند، دچار مشکل نمی شوند.

  •  انجام امور حقوقی مربوط به مناقصه  ها و مزایده ها
  • رسیدگی به دعاوی مربوط به بدهکاران بانکی
  • برپایی دعوا علیه بانک ها
  • دعاوی مربوط به ضمانت نامه ها و دعاوی اسنادی
  • حضور در جلسات دادگاه و دادسرا
  • جمع آوری اطلاعات و شواهد و استفاده از آنها
  • دفاع از موکل خود در پرونده های بانکی
  • تنظیم قرارداد های بانکی بین موکل و بانک

 

وکیل بدهکاران بانکی (وکیل بانکی در شرق تهران)

یکی از بیشترین مواردی که در دعاوی بانکی مشاهده می‌شود، پرونده‌هایی است که افراد یا سازمان‌ها به دلیل بدهی به بانک درگیر آن شده‌اند. وکیل بانکی در تهران شما را قبل از گرفتن هر گونه وام یا تسهیلات از بانک از قوانین موجود در آن آگاه می‌کند. بدین ترتیب امکان بروز مشکل در پرداخت آن کم خواهد شد.
بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی از قوانین سفت و سخت بانک هنگام اعطای وام، بعداً دچار مشکلاتی مثل بدهکاری به بانک می‌شوند. وکیل بدهکاران بانکی در چنین شرایطی وارد عمل شده و با تسلط بالایی که به چهار چوب قوانین دارد به شما در رفع اتهام در مواردی مثل سود مرکب، جریمه دیرکرد، مشکلات نیم عشر و جریمه مضاعف کمک خواهد کرد.

سایر مطالبی که پیشنهاد میکنیم :
سپردن سفته | نکات و چگونگی سپردن سفته به کارفرما

وکیل خوب برای دعاوی بانکی در شرق تهران

یک وکیل خوب برای دعاوی بانکی باید به تمام قوانین و مقررات مربوط به امور بانکی مسلط باشد. همچنین آگاهی از قوانین و تبصره‌های جدید و به روز بودن اطلاعات حقوقی نیز یکی از الزامات یک وکیل بانکی خوب است. در واقع یک وکیل بانکی در تهران باید در زمینه‌های زیر مهارت و اطلاعات کافی را داشته باشد:

  • جرائم پول‌شویی
  • امور مربوط به مناقصه و مزایده
  • دفاع همه‌جانبه از موکل خود
  • شرکت در جلسات دادرسی
  • رسیدگی به دعاوی اداری
  • ارائه مشاوره حقوقی به کارمندان سازمان
  • پیگیری دائمی پرونده‌های حقوقی موجود
وکیل بانکی در شرق تهران
وکیل بانکی در شرق تهران

بهترین وکیل دعاوی بانکی در شرق تهران

وکیل بانکی در شرق تهران، یک سازمان یا شرکت به دلایل مختلفی مثل عدم آگاهی، عدم رعایت قوانین توسط نیروهای داخلی یا بانک طرف قرارداد، انتخاب فرد نامناسب برای انجام امور بانکی و… دچار برخی از مشکلات حقوقی در امور بانکی شود. وکیل بانکی در تهران وظیفه دارد تا از ایجاد این مشکلات جلوگیری کرده یا در صورت ایجاد، اقدام به حل آن کند.

بهترین وکیل دعاوی بانکی تهران کسی است که مشکلات حقوقی مربوط به امور بانکی یک شرکت را به خوبی بررسی کرده و پس از کسب اطلاعات و مدارک کافی، اقدام به دفاع از شرکت مورد نظر در دادگاه‌های قضایی کند. حضور چنین شخصی در روند رسیدگی به پرونده باعث می‌شود تا علاوه بر اینکه نتیجه به دست آمده به نفع شما باشد، در مدت زمان کمتری به آن دست پیدا کنید.

وکیل امور بانکی در شرق تهران 

تعداد زیاد بانک‌های خصوصی و نیمه خصوصی و مؤسسات مالی که شروع به کار کرده‌اند باعث شده تا مراوده افراد و شرکت‌های مختلف با بانک‌ها افزایش پیدا کند. این افزایش همکاری، تعدد و پیچیدگی قوانین را نیز به همراه دارد. لذا حضور وکیل بانکی در تهران در کنار یک شرکت یا سازمان می‌تواند از بروز بسیاری از خطاها و مشکلات حقوقی جلوگیری کند.

یک وکیل امور بانکی برای اینکه بتواند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد، باید اطلاعات و دانش کافی درباره مسائل و قوانین بانکی، قوانین چک و سفته، تعهدات مالی و… داشته باشد. همچنین با مشاوره‌ای که به کارمندان یک شرکت ارائه می‌دهد، می‌تواند نیروهای فعال در آن سازمان را نیز از مسائل مهم حقوقی آگاه کند.

وکیل امور بانکی در شرق تهران

تهران به عنوان یک کلان شهر، دارای تعداد زیادی سازمان و شرکت مختلف کوچک و بزرگ است که در زمینه‌های گوناگون فعالیت می‌کنند. در اکثر این کسب و کارها بخشی تحت عنوان بخش حقوقی وجود دارد. این بخش باید تحت نظر وکیل امور بانکی تهران فعالیت داشته باشد. برخی از وظایفی که بر عهده وکیل در این بخش است به تفکیک شامل موارد زیر است:

    • تنظیم قرارداد خرید و فروش
    • انعقاد قراردادها
    • تنظیم تفاهم نامه‌های سازمانی
    • امور بانکی و قراردادهای مربوط به آن

     

وکیل متخصص امور بانکی در شرق تهران

یکی از مواردی که حضور وکیل متخصص امور بانکی در آن بسیار حائز اهمیت بوده، هنگام عقد قراردادهای مهم و سنگین با بانک‌ها است. پیش از عقد قراردادهای بانکی باید حتماً با یک وکیل متخصص مشورت کنید. دلیل این عبارت مهم را توضیح خواهیم داد.

قراردادهای بانکی معمولاً با توجه به قوانین و مقررات پیچیده و پراکنده‌ای مثل بخش نامه‌های صادره از بانک مرکزی، قوانین بانکداری بدون ربا و آیین نامه‌های مربوط به آن و… تنظیم می‌شود. وکیل بانکی در تهران با مطالعه این قراردادها متوجه اشکالات ریز و درشت احتمالی موجود در آن‌ها شده و شما را آگاه می‌کند.

وکیل جرایم بانکی در شرق تهران

با گسترش تعداد بانک‌ها ممکن است در این میان برخی از آن‌ها از یک سری قوانین موجود سرپیچی کنند. زمانی که یک بانک، قوانین و بخش نامه‌های بانک مرکزی را رعایت نکند، شاهد تخلفات و جرایم بانکی خواهیم بود. وکیل جرایم بانکی با اطلاعات کاملی که از آیین نامه‌های بانک مرکزی دارد، می‌تواند به راحتی تخلف بانک مورد نظر از هر جزء آن را در دادگاه قضایی ثابت کند.

وکیل متخصص دعاوی بانکی

دعاوی بانکی یکی از تخصصی ترین اختلافات است که نیاز به تخصص ویژه ای وکیل حقوقی بانکیدر این زمینه دارد و وکیل حقوقی بانکی  منتخب باید اطلاعات کاملی در مورد قوانین ، مقررات بانکی و سیاست های نظارتی بانک مرکزی و سایر منابع حقوقی مانند نظرات مشورتی داشته باشد. و … باشد.

مشاوره با یک وکیل متخصص در بخش بانکی قبل از امضای قرارداد بانکی، وکیل بانکی در شرق تهران

قراردادهای بانکی براساس قوانین پراکنده مانند قوانین اساسی مانند بانکداری بدون بهره و اساسنامه ، بخشنامه های صادر شده توسط بانک مرکزی و همچنین سایر مقامات است و شناسایی نقص در قرارداد نیاز به دانش خاصی دارد این قوانین پراکنده هستند ،

بنابراین قبل از امضای چنین قراردادهایی ، حتماً یک وکیل متخصص دعاوی بانکی  در صنعت بانکداری استخدام کنید.

مشاوره با وکیل دعاوی بانکی پس از امضای قرارداد بانکی و ایجاد اختلاف

معاملات پیچیده و قوانین پراکنده بانکی باعث اختلاف بین افراد و بانک ها می شود. در چنین مواردی ، بهتر است قبل از هرگونه ادعا یا طرح دعوی ، از وکیل حقوقی بانکی در صنعت بانکداری مشاوره بگیرید تا از اتلاف وقت ، وقت و همچنین مشکلات جلوگیری کنید. برای ارائه

در برخی موارد ، حتی یک دادخواست ممکن است خطر بیشتری نسبت به دادخواست موجود داشته باشد ،به عنوان مثال ، یک بانک قرارداد بانکی را لغو می کند تا از طرق دیگر ادعا کند ، که این ممکن است بیش از ادعای قراردادی بانک باشد.

وکیل بانکی در غرب تهران
وکیل بانکی در غرب تهران

انواع دعاوی حقوقی بانکی

  • شکایات مربوط به لغو اعدام های بانکی صادر شده توسط واحد اجرای ثبت نام
  • دادخواست مربوط به اختلافات در محاسبه سود و جریمه و بدهی بین بانک و افراد
  • دادخواست مربوط به موسسات اعتباری
  • دعاوی مربوط به موسسات فاقد مجوز بانک مرکزی
  • شکایات مربوط به قراردادهای مشارکت مانند مشارکت مدنی و مضاربه
  • شکایت مربوط به سایر قراردادهای بانکی مانند فروش اقساطی
  • ادعاهای مربوط به لغو اسناد رهن از توافق نامه های نصب
  • شکایات مربوط به قراردادهای تمدید یا تمدید شده یا قراردادهایی که به انواع دیگر قراردادها تبدیل شده اند.
  • ادعاهای مربوط به ضمانت نامه های بانکی ادعاهای جنجالی

انواع قراردادهای بانکی

  • قرارداد مشارکت ساخت
  • قرارداد بانکی در قالب عقود جعاله و مضاربه
  • قرارداد خرید تجهیزات
  • قرارداد سلف
  • قرارداد رهن بانکی ، وثیقه اموال غیر منقول و منقول در ازای وام بانکی
  • قرارداد اجاره به شرط تملیک در حوزه های صنعت و معدن و کشاورزی و ساختمان بانک
  • قرارداد وام قرض الحسنه مانند ازدواج ، کمک هزینه درمان ، کمک هزینه تحصیل و تعمیر و تامین مسکن
  • قرارداد استخدام کارمندان بانک به صورت رسمی یا قراردادی

وکیل بانکی متخصص در شرق تهران

در مراحل قانونی علیه برخی بانک ها در مورد اسراف بی دلیل ، دفاع از حقوق افراد در برابر بانک ها و مقامات ثبت ، تشکیل پرونده های قضایی و تشکیل پرونده های قضایی

علیه بانک ها از طریق نهادهای نظارتی ، سازمان بازرسی کل کشور ، حسابرسی عمومی دفتر ، بانک مرکزی پیشگام بوده و آماده ارائه خدمات تخصصی به شما در زمینه حقوق بانکی است.

انتخاب وکیل  حقوقی بانکی توسط هر شهروند یا شخص حقوقی از بین وکلای دادگستری و ارتباط بین وکیل و مشتری با تهیه و امضای وکالت نامه بصورت آزاد انجام می شود (به صورت یک قرارداد چاپ شده قرارداد وکالت) و تعیین هزینه های وکیل ترک کننده.

می توان گفت تقریباً همه افراد هر روز به میزان کم و بیش از خدمات بانکی و سیستم بانکی استفاده می کنند. در حالی که برای بیشتر افراد استفاده از خدمات بانکی کار پیچیده ای نیست ، اما برای برخی از افرادی

که از خدمات بانکی حرفه ای استفاده می کنند ، عدم آگاهی از قوانین و مقررات بانکی می تواند منجر به بسیاری از موارد حقوقی شود.

لیست بهترین وکلای وکیل بانکی ایران
لیست بهترین وکلای وکیل بانکی ایران

دریافت مشاوره از وکیل بانکی، وکیل بانکی در شرق تهران

 دریافت مشاوره قبل از امضای قرارداد های بانکی لازم است و از بسیاری موارد پیشگیری خواهد کرد.  همچنین در صورت بروز دعاوی و یا الزام به اقامه دعوا و طرح شکایت برای تنظیم شکایت نامه و یا تنظیم دادخواست لازم است تا با وکیل متخصص و مجرب مشاوره حضوری داشت. مشاوره برای افرادی که توانایی پرداخت حق الوکاله را ندارند گزینه مناسب خواهد بود و در صورتی که مسئله مطرح شده مهم و دارای مبلغ زیادی باشد حتما حضور و وکالت وکیل بانکی لازم و ضروری است.

 بدیهی است در صورتی که نیاز به جمع‌آوری اطلاعات و حضور در دادگاه جهت استیفای حقوق موکلین باشد، کانالهای ارتباطی شما و وکیل بانکی گسترش می‌یابد. این امر تا حدود زیادی بستگی به این دارد که طرف طرح دعوی بانکی شخصیتی حقیقی است یا حقوقی. 

مشاوره با وکیل متخصص امور بانکی قبل و بعد عقد قراردادهای بانکی در شرق تهران

مشاوره با وکیل متخصص امور بانکی  پیش از انعقاد قرارداد بانکی، اشخاص با آگاهی از تعهدات بازپرداخت حقوق بانکی، بهتر می‌توانند تصمیم بگیرند و دچار ضرر و زیان‌های ناخواسته نخواهند شد. هدف اصلی این مشاوره عبارتست از آشنایی با انواع تعهدات و الزامات حقوقی و آشنایی با انواع تسهیلات و وام هایی که بانک در قالب قرارداهای مختلف عرضه می‌ کند.

مشاوره با وکیل متخصص امور بانکی پس از انعقاد قراردادهای بانکی عمدتاً مربوط به پیگیری و طرح دعاوی حل اختلاف است. اما  با مشاوره حقوقی مستمر پس از انعقاد قرارداد بانکی نیز می توان از انواع تخفیفات و الزامات حقوقی مربوط به آن آگاه شد که در ادامه روند باز پرداخت تسهیلات، قابل استفاده خواهد بود

لزوم مراجعه به وکیل بانکی در تهران

در کل باید گفت که دعاوی بانکی به علت پراکندگی قوانین و آئین‌نامه‌های مربوطه و نیز عدم دسترسی به آیین نامه ها و بخشنامه های داخلی بانک ها و بانک مرکزی، غالباً پیچیدگی های خاص خود را دارند که موکلان و اشخاص حقیقی و حقوقی را با سردرگمی مواجه می‌سازد. از این روی  توصیه می‌کنیم که  این نوع دعاوی را از طریق وکیل بانکی متخصص پیگیری کنید. یکی از شروط بدیهی و لازم، اعتبار و اعتمادی است که این وکلا باید داشته باشند. لذا در مرحله اول شروع دعاوی بانکی، پیدا کردن بهترین وکیل بانکی معتبر و موثق است  تا با حداکثر  توان نسبت به احقاق حقوق موکلین خود اقدام نماید.

وکیل بانکی در تمام مناطق شرق تهران

شرق تهران محدوده‌ای از تهران است که در شرق این شهر و نواحی متمایل به آن قرار دارد. در تهران علاوه بر تقسیمات منطقه‌ای از لحاظ عموم و همچنین ادارات و مراکز دولتی تهران به مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز و نظایر آن تقسیم می‌گردد.[۱][۲][۳] به عنوان مثال دانشگاه آزاد اسلامی در شرق تهران دانشگاه مستقلی با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شرق تهران دارد و دراین منطقه ترمینال اتوبوسرانی مستقلی با نام ترمینال شرق تهران موجود است.

وکیل بانکی در تمام مناطق شرق تهران

مناطق ۴، ۸، ۱۳ و ۱۴ در شرق تهران جای دارند و مناطق ۳، ۷ و ۱۲و ۱۵ متمایل به شرق تهران هستند.

از نواحی و محله‌های معروف شرق تهران می‌توان به موارد اشاره کرد:

بزرگراه‌ها

مقالهٔ اصلی: بزرگراه‌های تهران، وکیل بانکی در شرق تهران
  بزرگراه امام علی
  خیابان دماوند
  بزرگراه بسیج
  خیابان پیروزی
  بزرگراه شهید محلاتی
  خیابان خاوران
  بزرگراه بعثت
  بزرگراه آزادگان
  بزرگراه امام رضا (جاده مشهد)
  بزرگراه شهید کریمی (نیم‌دایره بالایی) و بزرگراه شهید آوینی (نیم‌دایره پایینی)
  جاده ورامین

بزرگراه‌های زیر در شرق تهران قرار دارند یا متمایل به این قسمت از تهران هستند:، وکیل بانکی در شرق تهران

  • بزرگراه امام علی
  • بزرگراه شهید قاسم سلیمانی
  • بزرگراه آزادگان
  • بزرگراه شهید بابایی
  • بزرگراه شهید باقری
  • بزرگراه بسیج
  • بزرگراه شهید دوران
  • بزرگراه شهید حقانی
  • بزرگراه شهید محلاتی
  • بزرگراه شهید مدرس
  • بزرگراه ارتش
  • بزرگراه صدر
  • بزرگراه صیاد شیرازی
  • بزرگراه شهید زین‌الدین

وکیل بانکی چگونه به شما کمک می کند:

وکیل بانکی چگونه به شما کمک می کند، وکیل بانکی کسی است که بر اساس قوانین مربوط  به بانک ها و قوانین تجاری می تواند حقوق موکل خود را زنده کند. در واقع وکیل دعاوی بانکیبه دنبال این است که بتواند رابطه درستی میان بانک و مراجعه کننده به بانک برقرار کنند. بنابراین یک وکیل بانکی باید با چند قانون آشنا باشد. اول این که بداند قوانین تجاری و اقتصادی در بخش حقوقی چیست و به چه مواردی پرداخته است. بعد از آن وکیل بانکی باید با قوانین بانک مرکزی به عنوان عالی ترین نهاد بانکی کشور آشنا باشد. در نهایت نیز قوانین اختصاصی هر بانک را باید بشناسد و بر اساس آن سعی کند کار را جلو ببرد. از این جنبه می توان گفت که کار یک وکیل بانکی تا حد زیادی سخت و پیچیده است.

در واقع اگر بخواهیم ساده تر بیان کنیم وکیل بانکی از دو جنبه باید عمل کند. اول این که باید در حوزه گسترده ای از قوانین وارد شود. یعنی باید چندین حوزه قانونی را مورد بررسی قرار دهد و بر اساس هر کدام از آن ها پیش برود. دوم این که مسئله نهاد بانکی یک مسئله اقتصادی است. بنابراین این وکیل بانکی تا حدودی هم باید با مسائل اقتصادی آشنا باشد. به بیان ساده تر این وکیل کمی هم باید اقتصاددان باشد تا بتواند ساده تر با پرونده ها و دعوی های ایجاد شده کنار بیاید.

اما واقعا وکیل متخصص بانکی چه کارکردهایی می تواند برای ما داشته باشد؟ ما از کجا می توانیم بهترین وکیل بانکی را پیدا کنیم؟ برای انتخاب بهترین این وکلا باید به چه ویژگی هایی توجه داشته باشیم؟ برای پاسخ به این سوالات باید نگاه بنیادی تری به کارکرد وکیل بانکی داشته باشیم.

وکیل بانکی در شرق تهران | موسسه حقوقی عدالت نو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات موسسه حقوقی عدالت نو

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x