موسسه حقوقی عدالت نو
حمید رضا کاکاوند
حمید رضا کاکاوند

حمید رضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز 1)هجده سال سابقه وکالت2) ده سال انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات و تخصص در دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری3) کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی4)انجام دعاوی

ادامه

دسته بندی مطالب

مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران دانشجو می‌پذیرد

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران دانشجو می‌پذیرد
فهرست مطالب

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران دانشجو می‌پذیرد

بانک مرکزی اعلام کرد: موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشجو می‌پذیرد.

 بانک مرکزی، موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در دوره «مهارت شغلی مدیریت عالی بانک (در سطح دکتری)»، رشته‌های «مدیریت امور بانکی، بانکداری اسلامی و مالی با گرایش‌های مهندسی مالی و مدیریت ریسک» در سطح کارشناسی ارشد و دوره دارندگان مدارک غیرمرتبط دانشجو می‌پذیرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به وب سایت مؤسسه به آدرس www.ibi.ac.ir مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید :

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران

مؤسسه علوم بانکی ایران در سال ۱۳۴۲ به منظور فراهم آوردن امکانات و بسترهای مناسب تحقیق و تحصیل و کسب تخصص برای کارکنان بانک ها و مؤسسات اعتباری کشور و همچنین ترویج و اشاعه بانکداری و انجام تحقیقات علمی با مشارکت مالی و اداری بانک های مرکزی، ملی و سپه تأسیس و تا سال ۱۳۵۸ به فعالیت خود ادامه داد. این مؤسسه در راستای حصول اهداف انقلاب فرهنگی، از سال ۱۳۵۹ الی ۱۳۶۵ تعطیل و در مجتمع علوم اداری و بازرگانی (دانشگاه علامه طباطبائی فعلی) ادغام شد. طرح بازگشایی مؤسسه علوم بانکی ایران با نام مرکز آموزش بانکداری بعد از تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا با هدف پرورش نیروی انسانی متعهد و کاردان و به منظور تأمین نیازهای آتی نظام بانکی کشور، مدنظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و اساسنامه آن در پانصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای پول و اعتبار مورخ ۱۳۶۴/۱۲/۱۸ به عنوان یک مرکز آموزشی به تصویب رسید. این مرکز از مهرماه سال ۱۳۶۵ برای دوره دوساله بانکداری کارکنان بانک ها اقدام به پذیرش دانشجو نمود.

سایر مطالبی که پیشنهاد میکنیم :
وعده رفع مشکلات سامانه عدل ایران تا پایان هفته

مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران، در راستای پوشش نيازهای آموزشی كاركنان سيستم بانكی و مؤسسات اعتباری كليه شهرستان های كشور در حال حاضر علاوه بر كلان شهر تهران، در هشت شهر ديگر شامل: مشهد، اصفهان، شيراز، تبريز، اهواز، كرمان، رشت و ساری نيز با عنوان واحدهای آموزشی شهرستان فعاليت مستمر و موثر دارد.

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران دانشجو می‌پذیرد
موسسه عالی آموزش بانکداری ایران دانشجو می‌پذیرد

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران دانشجو می‌پذیرد | موسسه حقوقی عدالت نو 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات موسسه حقوقی عدالت نو

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x