موسسه حقوقی عدالت نو
حمید رضا کاکاوند
حمید رضا کاکاوند

حمید رضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز 1)هجده سال سابقه وکالت2) ده سال انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات و تخصص در دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری3) کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی4)انجام دعاوی

ادامه

دسته بندی مطالب

مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی

بدهکاران بانکی | نحوه اجرای احکام قضایی علیه بدهکاران بانکی

اقدمات بانک علیه بدهکاران بانکی
فهرست مطالب

بدهکاران بانکی | نحوه اجرای احکام قضایی علیه بدهکاران بانکی

بدهکاران بانکی | نحوه اجرای احکام قضایی علیه بدهکاران بانکی، احکام صادره از مراجع قضایی می تواند حاوی توقیف اموال بدهکاران بانکی و ضامنین ( در صورت وجود ) یا صدور برگ جلب آنان مطابق قانون نحوه اجرای

محکومیتهای مالی باشد . جلب یاد شده قابلیت اینکه سند گذاشته شود و طرف آزاد شود نیست ، و بدهکار و ضامن تا زمانی که نپردازند یا آنرا اقساط ننمایند در حبس باقی خواهند ماند .مگر اینکه دادخواست اعسار و تقسیط را ارائه نمایند .

 

نویسنده : حمیدرضا کاکاوند

 

 

مقالات پیشنهادی : دعاوی بانکی 

انحلال شرکت | شرایط و دلایل انحلال انواع شرکت ها

ثبت شرکت تضامنی |نکات و نحوه ی تشکیل شرکت تضامنی

ثبت قرض الحسنه | فرآیند ثبت موسسه قرض الحسنه | دستورالعمل اجرائي تاسيس قرض الحسنه

عدالت نو |نحوه اقدام علیه صادر کننده اسناد تجاری و ضامنین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
سایر مطالبی که پیشنهاد میکنیم :
شرایط کاهش سن در شناسنامه
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عرفان

سلام آقای کاکاوند ما سال ۷۲ از بانک صادرات وام گرفتیم به اسم مادرم ۸۰۰هزار تومن الان رفتم بانک با دفترچه حساب که پول بهش ریخته شده تا قسط بندی کنیم کدملی و سریال شناسنامه مادرم در سیستم مسئول تسهیلات بانک صادرات شهرستان زدن چیزی پیدا نشد به دادگاه شهرستان رفتم توی سامانه رایانه دادگاه چیزی به ثبت نرسیده بود مبنی بر محکومیت مادرم ضامن بانکی ما خونه ما بود واصلا چیزی نیست توسیستم به نظرتون دادگاه استان حکم بده جایی توی شهرستان نشه درآورد باید برم مرکز استان استعلام بگیرم ؟بانک هم گفت از سیستم حقوقی استان استعلام بگیرم خبر میدم ولی از تا الان ۴روز گذشته خبری نشد .
ممنونم وقت گذاشتین 🙏

مدیر سایت

سلام البته. و به اعتقادم حتی استاک هم نتونستین جواب بگیرین تشریف بیارین تهران، برج سپهر. مرکز بانک صادرات

رضا

آیا چنانچه تسهیلات گیرنده از صندوق توسعه ملی به دلیل رکود بازار و دلایل دیگر اقساط را به موقع پرداخت نکرده باشد و مشمول جریمه دیرکرد شده باشد درصورتیکه اعلام ورشکستگی کند تکلیف جریمه دیرکرد بانکی چه میشود؟ آیا بخشیده میشود؟

مدیر سایت

سلام به شرط اثبات توقف و احراز ورشكستگي ، كليه خسارات را ميتوان از تاريخ توقف به بعد حذف كرد.

amir

آقای کاکاوند بنده در بانکی ضامن یه نفر شدم و این آقا وام رو نپرداخته بانک هم از طریق دادگاه اقدام کرده و الان رسیده به مرحله اجرا من فقط یک مغازه دارم و سه دنگ خونه میتونه اونارو توقیف کنه؟

مدیر سایت

با سلام؛ یک باب منزل مسکونی در شان دارنده ی آن است و در صورت توقیف منزل می توانید از باب مستثنیات دین به آن اعتراض کنید و تشخیص این موضوع با قاضی محترم رسیدگی کننده است.
اما با توجه به مقررات جاری کشور توقیف یک باب مغازه امکان پذیر است.

آخرین مقالات موسسه حقوقی عدالت نو

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x